Ja den här vyn har ni ju sett förut då det är mitt favorit-foto-ställe här hemma. Skänken är så lätt att förändra genom att byta plats på saker eller addera till något nytt där på. Men så för några dagar sedan så fick jag ett ryck och ville sätta upp den här svarta vägglampan från Ellos som jag tror att jag har haft liggande på vinden i kanske 1½ år. Jag har liksom inte hittat det rätta stället för den, men så tänkte jag att den kunde vara fin här över skänken. Den runda spegeln fick göra plats för två tavlor istället, kartan har jag beställt från Mapiful och det gröngrå "skrynliga" pappret kommer från KajsaVisual.
 
 
Den grönturkosa lilla vasen fyndade jag nyligen på loppis för 15 kronor. Vaser har jag redan
i mängder, med kunde liksom inte stå emot den här färgkombon!
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser sannerligen tjusigt ut :)

Veronica Wallgren

Så himla fint!

Villa Grön

Snyggt!

Inspo Inred

Vad snyggt det blev! <3
http://nouw.com/inspoinred

Filippa

Gud vilka fina bilder! Älskar din stil! Vad har du för kamera?

Svar: Åh men tack! :) Jag har en gammal trotjänare - Nikon D60!
Sofias Inredning

Therese

Superfint! Fastnade för tavlan med det skrynkliga pappret, vart kan jag få ta på en sådan poster? Tacksam för svar.

Svar: Tack! Det kommer från KajsaVisual 😊
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress