Den senaste tiden har jag varit alltför dålig på att visa bilder här hemifrån, men nu när jag är hemma på heltid för att förbereda mig inför lilla bebben som är beräknad till Oktober så har jag ju mer tid att fota och blogga, så jag lovar att bli bättre.
Vilka typer av inlägg uppskattar ni förresten mest med min blogg? Detalj- eller helhetsbilder från huset? DIY och pyssel? Loppisfynd? :)
 
 
Ett utav sommarens loppisfynd är den här gamla sifonen i grönt glas. Jag fyndade den på en secondhand i Västerås för 100 kr, och den passar ju alldeles utmärkt där i den fina glaskuben från House Doctor.
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
erikasblogg.se

Så snyggt! Åå Sofia om du visste vilken inspiration du är för mig! Jag älskar inlägg om detaljer, inredningstips och loppisfynd. Fortsätt med det! Och så hoppas jag på iaf några bebisinlägg från dig framöver :) Kram!

Josefine Svärd

Alltså wow.. Helt underbara detaljer. Tänk om man hade det ögat för inredning!

Emma

Skulle säga att alla de typer av inlägg inspirerar mig! Du har en sådan mysig och fin blogg!

mammatillmirakel.blogg.se

Finfina fynd! Ibland är second hand bättre guldgruvor :)

Josefine

Lampan är ju supercool! :)

http://billigareshopping.se

Loppisjunkie

Samtliga av dina förslag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress