Det var faktiskt väldigt länge sedan jag greppade kameran och fotade något här hemifrån. Har liksom inte haft någon inspiration det senaste och är nog lite vårtrött. Ni med?

Hur som helst, jag har inte haft ork att piffa och ändra om här hemma på länge så jag knäppte av det som stod på skänken i matsalen. Har råkat ta död på både citron - och fikonträd här hemma under våren, så införskaffade mig ett litet olivträd till (det brukar jag i alla fall inte ta död på..)
 
Gillar verkligen min gråa kruka där också - någon som sett liknande krukor till försäljning någonstans nyligen? Vill ha fler!
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room

Stora runda speglar är så fina! Dör lite :D

marie

Underbar spegel, fin sammansättning av prylar...

Sofia

Vem vann brandsläckaren? :-)

Svar: Hej Sofia :) Det gjorde Emmelie:
#13 - 2016-04-01 @ 11:31:41 - Emmelie Lund:
Jag kommer från Dalarna men bor i Stockholm sedan en tid tillbaka. Mitt hem är stilrent med några få detaljer som påminner om Dalarna, en detalj jag ännu inte har i mitt hem är en kurbitsmålning. Om jag skulle få äran att designa en brandsläckare skulle den därför vara vit med en kurbitsmålning i svart och grått med inslag av guld! En designad brandsläckare skulle vara ett smycke i mitt kök och komma väl till pass eftersom jag har gasspis och redan eldat upp en hushållsrulle..

Svar: Hej Emmelie! Grattis - du har vunnit brandsläckaren. Vi gillade idén med kurbits, det är ju så himla snyggt! Vi vill heller inte att det skall hända en olycka hemma hos dig med tanke på din gasspis. Maila din adress till [email protected] så kommer brandsläckaren på posten! :)
Sofias Inredning

natalie

Hej! Var är den fina spegeln ifrån? Och är du nöjd med din Marshall? Sugen på att köpa något som jag kan spela musik på från mobilen :-)

Svar: Hej! Ursäkta för sent svar! Spegeln är köpt på Ikea och skärpen är köpta på Ullared för några år sedan. Vi är supernöjda med våran Marshall, ljudet är grymt plus att den är så vansinnigt snygg! :)
Sofias Inredning

Fru Blomma

Fin bild. Jag tycker spegeln är så vacker.

Isabelle

Spegeln är klockren! :)

http://billigareshopping.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress