För ett tag sedan visade jag några bilder från mitt vardagsrum/sovrum och nu tänkte jag visa er vad som fanns bakom ryggen på mig när jag fotade. Ni kanske kommer ihåg hur den rosa Emmafåtöljen såg ut innan jag stoppade och klädde om den? Nu står den där och passar så fint till tapeten som för övrigt kommer från Designers Guild, ni är så många som frågar om den ;) Och tv-bänken är ju också ett utav alla mina projekt jag gjort under åren. You like?
 
Foto: Sofia
 
 
Jennica

Wow! Så fint!! :)
Ha en riktigt skön helg,
Kram Jennica

Svar: Tack detsamma fina du! :)
Sofias Inredning

Lina

I like! Speciellt alla färgerna på böckerna i den fina fina trälådan! Kul att ha den som bokhylla. Kram!

Svar: Va kul att du gillade det, tack så mycket! :) Kram
Sofias Inredning

Sofia/ Kreativ inredning

Fåtöljen blev verkligen superfint och tv bänken är väldigt snygg den med! Är nyfiken på var du köpte lastpallen? De verkar inte vara så lätta att få tag i som privatperson enligt mina efterforskningar.. Ha en fin dag!

MVH
Sofia/ Kreativ inredning

Svar: Tack så mycket! Jag jobbar i en färgbutik så jag fick tag på min via jobbet. Men fråga på de stora kedjorna, kostar nog 40-50 kr eller nåt!
Sofias Inredning

TC

Super fint =) Lite läskigt bara när jag fick syn på den lilla lilla stolen bredvid lampan så insåg jag att jag drömde om små små trä stolar i natt haha

Svar: Tack! Haha, ja sånt där kan vara ritkigt läskigt.. :P
Sofias Inredning

Sofia/ kreativ inredning

sv. Tack för att du tog dig tid att svara, skall kolla upp ditt tips:-)

MVH
Sofia/ Kreativ inredning

Svar: Varsågod! :)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Åå som vanligt så blir jag så sjukt inspirerad av dig! Älskar ditt hem!!

Svar: Tack snälla Erika! Och jag blir som vanligt lika glad av dina fina ord! :)
Sofias Inredning

Katten

Tapeten är verkligen snygg, och övriga rummet också! Jättefint och kreativt! :D

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

bea

fint du har det!

Svar: Tack så mycket!
Sofias Inredning

Madde K

Du har det så jävla snyggt hemma! Blir alltid inspirerad av dina bilder :)

Svar: Tack snälla! Va glad jag blir!
Sofias Inredning

Ulrika - Fotograf u.norman

Gud så snyggt du har !

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofias Inredning

Åse - Interiörguiden

Så fint du har det!

Svar: Tack snälla!
Sofias Inredning

biggeros

Så mysigt du har hemma hos dig, kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress