Ja, såhär kan det se ut hos mig en vanlig måndag :)














Foto: Sofia

Karin

Fina detaljer!

Erika

Åå jag älskar att se bilder från din lägenhet. Du är en riktig inspirationskälla :) Kramis och ha en fin måndag. Själv ligger jag i feber och fökylning.

Pethra

Så fint, många härliga detaljer! Och lilla ministolen får vara med också. Min har Hugo lagt beslag på till sitt Pippi-hus... ;)

Annika

Finaste dalahästen! Jag har också en här hemma och superfin är den :)

Johanna

Du har det så fint! Ha en fin kväll!

TC

sv. Aa dom e ju så fina.. Men väldigt svårplacerade kan ja tycka, iaf när jag inte bor så stort. Men ska försöka göra plats till den =) Jaa visst var det =)

Nina

Du har det så himla fint! :)

Majken

Jätte snyggt! :)

Lovisa

Jätte fin blogg! ;)

camilla

Fint! Var har ni fått tag på ljusstakarna lilja? Vill ha sådana

camilla

Fint! Var har ni fått tag på ljusstakarna lilja? Vill ha sådana

Svar: Tackar :) De har jag köpt på loppis för en tia styck men de är inte äkta Ystads-modeller, då hade jag aldrig målat ljusstakarna svarta... :) Men kolla på Tradera, där brukar det alltid finnas!
Sofias Inredning

biggeros

Det är mycket jag tycker om hemma hos dig. Såsom: ljusstakarna, pigbordet, tavlan, fårskinnet och dalahästen och mycket annat. Så fint du har det, kram

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress