Jag brukar ju inte direkt gå all in vad gäller julpynt, men jag kan tänka mig att det ändå kan bli en och annan tomte om något år framöver - för lilla dotterns skull. Kommer ju själv ihåg hur mysigt det var när mamma ställde fram tomtarna år efter år och varje tomte hade sin särskilda plats. Men det dröjer nog något år eller två hemma hos oss i alla fall :)
 
Fram tills dess kör jag på det vanliga - vitt, grått och svart och kanske lite lite glitter. Och så mycket från naturen som kottar och grenar plus en massa vita hyacinter! :) Tänkte även göra en eukalyptuskrans som jag gjorde förra året - kommer ni ihåg?
 
Hur pyntar ni inför advent?
 
 
De små gråa bokstäverna är ett fynd från Rusta och kostade 20 kronor. Dagens tips!
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
JUNITJEJ

Vilken fin adventsljusstake!

Maria

Fint! Ska själv julpynta idag och kör på vitt med några röda detaljer 🎅🏼

Richard

Var kommer ljusstaken ifrån? :)

Svar: Den har några år på nacken men den är inköpt på Hemtex 😊
Sofias Inredning

Lillemmish - mode - inredning

Jag har exakt lika dan adventljusstake och de gråa boxstäverna god jul :D

Emilia

Jag har inte fått upp en ljusstake eller stjärna eller något alls :( Men när jag tar tag i det kör jag exakt som du säger, vitt, grått och kanske lite glitter!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress