Förra veckan fyllde jag 27 år och det var ju enligt mig inte så mycket att fira. Men lite uppvaktad blev jag allt ändå då jag fick ursnygga rödvinsglas från Orrefors av föräldrarna plus att jag från Joel fick den här otroligt vackra skinnväskan från Wera som jag hade med i mitt "önske-kollage" jag gjorde för ett tag sedan. Jag ska vårda väskan med omsorg och den kommer bara bli snyggare och snyggare med åren! :)
 
 
En annan sak med en detalj i ljust skinn här hemma är den fina ljusstaken från Holmegaard som var med i goodiebagen på vårens Bloggforum. Jag gillar den verkligen jättemycket och den kommer att användas flitigt framåt i höst! :)
 
Foto: Sofia
 
Therése S

Jättefin väska!
Grattis i efterskott.

Kram // Therése.

Jessie

Verkligen vacker väska! Ljusfatet är ju också fantastiskt, så himla fin kombination med det ljusa lädret och glaset.

Grattis i efterskott :)

Johanna E

Supersnygg väska! Har med en från Wera som är ordentligt använd och sliten, blir bara snyggare och snyggare för varje år! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress