Juni är ju som sagt månaden för min examen men om några veckor fyller jag även år, så vad passar då bättre än att göra en liten önskelista? :)
 
Min kära mamma har frågat vad jag önskar mig i examenspresent men jag har väl känt att jag egentligen inte behöver någonting. Som det känns just nu så vill vi bara hitta ett nytt och större boende och Därefter kan man kanske behöva nya saker till hemmet ;) Men här är iallafall ett kollage på saker som jag tycker är väldigt fina, kära mamma :)
 
Annelie/Svart, vitt & rött

Tusen tack! Vad glad jag blir att du gillar "Svart fågel". Jättekul! Hittade hit via länken. Tack för den! Vilken fin blogg jag hittade nu också! Jag lägger till dig i min blogglista direkt! Nu ska jag spana in din blogg lite mer... Ha det gott!

Svar: Ja men den är ju superfin! :) kul, tack så mycket! KramK
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress