Ja, nu är det bara lite drygt en månad kvar till jul så nu tycker jag absolut att man kan smygstarta med lite neutralt julpynt där hemma. I helgen skall jag ta fram min stjärna som jag tillverkade av grenar förra året, och kanske köpa höstens första hyacint? :)
 
Här kommer lite jul-inspo från House Doctor.
 
Foto: House Doctor
 
Elin Jonsson

Jag har smygstartat litegrann :D Hehe!

sofia

Gud så fint, blir jätte inspirerad!

Louise

Tummen upp för neutralt julpynt! Julpynt behöver verkligen inte vara rött.

frupastell

Så fint. Jag bad sambon köpa hem första hyacinterna i går, så vi ska försöka börja pynta lite i helgen.

Anna

Jag smygstartade litegrann igår med att köpa hem några hyacinter och gjorde ett gäng frostade äpplen som dekoration. Tänkte pynta lite mer i helgen!

54 - Hem, inredning och design

House doctor har alltid en massa fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress