Foto taget via min Instagram
 
 
Hanna - whiterainbow

Snyggt!

Jag gjorde en liknande förra året modell stor och satte belysning i:)

Svar: Låter tjusigt! :)
Sofias Inredning

Karin O

Kanonfint!

Svar: Tack! :)
Sofias Inredning

Nina

Åh va fint!!

sanna

fint! :-)

Paulina Suonvieri

wow! mycket snyggt! älskar den där stjärnan ja! :D

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Grymt snyggt! Synd att jag inte har upptäckt din blogg förrän nu, grymt inspirerande. Hoppas du haft en bra dag. :)

Anonym Anonym

läs gärna min blogg :)

▲L I N N

Fint :)

Malin

Vad fin nu blev jag inspererad!

Filippa

Superfin blogg du har och riktigt fin bild! :D Kram på dig! ^^

EMMAS!

snyggt :D vill du göra ett bloglovin byte?:D

amandaa

Fint :D

Julia

Superfint! Dock måste jag få fråga var du har hittat handen?
Skulle gärna köpa en liknande!

Svar: Handen kommer faktiskt från Hornbach men av märket Hay tillverkas den i tre olika storlekar! :)
Sofias Inredning

Karin på Ellas Inspiration

Den blev verkligen superfin din också! Och idag delade jag med mig hur jag gjorde min:

http://ellasinspiration.se/2012/november/sa-har-gor-du-en-egen-stjarna.html

Kram Karin

Bunny

Åh vad fint! :)

Stina

Coolt:)

Annster

Fint :)

simone

tuff:)

Erica

Jättefint! Verkligen! Davidsstjärnor i mitt <3!

Sandra

Riktigt snyggt! :)

Malin Inspiration & design

Så fint! :) Har gjort en likadan, fast med långa kanelstänger. :)

Trevlig kväll!

/Malin

Svar: Jaha, långa kanelstänger alltså. Spännande :)
Sofias Inredning

L

Åh vilken inspirerande bild, och pyssel!=)

Sailor Wood

Så innovativt och supersnyggt blev det :D !!

Helena

Så fin stjärna det blev av de grenarna! Bra tips:)

Sofia

Vilken söt! :-)

Malin

Snyggt :D Söt hund där också. :)

Ebba Molin

Jättefin! Så mysig blogg du har!

whatdecoratesmyday

Det låter som du har ett fantastiskt yrke och som att du också utbildar dig till ett ännu mer fantastiskt ;) Kul! p.s. Är det äkta ljusstakar från Svenskt tenn:)?!

Svar: Vad roligt att höra :) Ljusstakarna är kopior på Ystad Metall. De var i mässing men jag spraymålade dem svarta!
Sofias Inredning

Sofia

Oj jäklar vad snyggt! Kul att jag hittade din blogg! Gillade verkligen den!

Liie

Så snyggt!! Enkelt men effektfullt.

Emma

Snyggt!

kerstin

härligt med natur matrial

Anna Larsson

va fint!

Anonym

Vilken fin. Smart idé.

conscious

Schysst!

Bella Borgencrantz

Riktigt snyggt!

Johanna

Riktigt snyggt =D! Och måste fråga, var har du fått tag i handen? =)

Svar: Handen är faktiskt från Hornbach men märket Hay tillverkar i tre olika storlekar!
Sofias Inredning

Ellenor

häftigt!! kanske ska ta å göra en sån och sätta på dörren istället för en krans..

Svar: Bra idé! :)
Sofias Inredning

Liborius

fint!
åh jag har tänkt och köpa en HAY hand nu snart:)

Svar: Det gör du väl rätt i :)
Sofias Inredning

Annellisaa

så fint :)

Wibecke

väldigt fin, kul med lite ny inspiration inför julen :)

Anne

Åhh - såna där är så fina! Det var massa år sen jag hade kviststjärnor till jul. Måste nog ha det i år. Himla fint ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress