De här bilderna från sovrummet knäppte jag för ett tag sedan. Jag älskar hur morgonsolen lyser in här och gör det nästan bländande ljust. Sovrummet var det första rummet vi gjorde iordning när vi flyttade in i huset för snart fyra år sedan, vi tyckte att vi satte "standarden" men ångrar redan att vi inte gipsade väggarna först. Vi får helt enkelt göra om göra rätt när alla andra rum är gjorda :)
 
Den silvriga lampan på byrån är ett gammalt loppisfynd, tror jag betalade 70 kr om jag inte minns fel. Så fin!
 
Glöm inte att klicka på det lilla hjärtat <3
 
 
Här under fönstret hade jag gärna haft en låg bänk, antingen en träfärgad eller en klädd i tyg. Tror det hade blivit fint. Får hålla utkik helt enkelt :)
 
 Foto: Sofia Sjöberg
Magda-lena

Vilken härlig tavla i sovrummet! jag har också en hel del kollektion av svart-vita tavlor i sovrummet-bara egna bilder. Det gör interiören mycket harmoniskt.

Magda-lena

Vad fin är denna interiör...bilden i form av en tavla är helt underbart och matchar atmosfären och färgsättningen i sovrummet. Minimalistisk och fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress