Jag älskar de här fina fotoalbumen från Printworksmarket. De är så fina att de gärna får ligga framme som "coffetablebooks". Ett utav albumen skall jag fylla med bara en massa foton på Klara, hennes mormor och mig. Kan ju vara ett bra och fint sätt för Klara att kanske minnas sin mormor som lämnade oss alldeles för tidigt.
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Emma

Hej! Försöker på he,sidan men lyckas inte hitta info. Hur är de på insidan? Vita blad? Spiral?

Svar: Det är svarta papper som du limmar fast fotona på. Vill minnas att det är spiral men jag kan kolla ikväll när jag är hemma, om jag kommer ihåg hehe :)
Sofias Inredning

CamillaBergquist.se

Älskar Alingsås tavlan också :) Blir en liknande som din alt en bokstavstavla över Alingsås för oss i huset när det är färdigbyggt :)

Svar: Så kul med husbygge! Vart bygger ni?
Sofias Inredning

Emelie Westman

Åh vad roligt ! De är så snygga dem där, har den ljusa hemma själv ;) Fin blogg!

Sandra

Det var nog de snyggaste fotoalbum jag sett nångång! Jag trodde först det var fotoböcker men sen fattade jag att man klistrar in fotona själv. Var inne och kikade och de hade ju massa fina saker, får bokmärka sidan och din blogg såklart :-)

Magda-lena

Tavlan med den inramad krossade papperslappen ser väldigt intresseväckande! minimalistisk och fin samtidigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress