I julklapp fick Klara lite nya grejer till sitt rum, och det allra finaste paketet innehöll Miffylampan som har fått sin plats uppe på Ivarskåpet. Den ger ett så himla fint sken och är perfekt då den kan dimras till önskat ljus.
 
Vad tycks? Gillar ni när jag lägger upp bilder från barnrummet? :)
 
Klicka gärna på det lilla hjärtat här nedanför <3
 
Det här bilgaraget i trä fick hon också och det har hon redan hunnit leka med massor, så det verkade väldigt uppskattat. Sen gör det ju inget att mamma tycker att det är väldigt fint också så när man sitter och leker med det tillsammans så behöver man ju inte störa sig på ett garage i plast ;)
 
Hon fick även en mörkblå sänghimmel som jag klickade hem under BlackFriday, dock var den inte riktigt så mörkblå som jag hade önskat så vi får se vad som händer med den... Haha!
Foto: Sofia Sjöberg
Johanna

Jättefint!! :)

http://veckomagasinet.com/inred-ditt-hem-med-godis-och-afternoon-tea/

Jag älskar också inredning och brukar inreda med godis och kakor i stället.

http://veckomagasinet.com/inred-ditt-hem-med-godis-och-afternoon-tea/

Jag brukar inreda med godis och kakor i mitt hem

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress