16 oktober 2017

Barnrum

Hemma på Bygatan

Jag vet inte om jag visat så mycket helhetsbilder från barnrummet här hemma? Såhär ser det iallafall ut när man kliver in i Klaras rum, och även om det är lite småpill kvar så är det så gott som färdigt. Takfönstret byttes ut mot ett nytt i samband med sommarens takbyte och vi har ännu inte haft tid att fixa till smygen runt om så det ser ju lite halvfärdigt ut just där får man väl säga, hehe.
 
Klara sover inte här inne än och det dröjer nog ett tag till faktiskt, men jag skulle vilja hitta en gammal fin växasäng att ha här inne. Någon gång kommer hon ju växa ur sin spjälsäng liksom.
 
 
Och tänk, för drygt en vecka sedan så fyllde hon ett år. Ett helt år och det är garanterat det år i livet som gått allra snabbast! I present från mig och Joel så fick Klara den här fina plåtbilen. Jag har suktat efter denna långt innan hon föddes och nu reades den ut på Jollyroom så då passade jag på att slå till. Klara klättrar gärna upp på den och sitter där men än så länge lyckas hon inte ta sig framåt med den, men snart så!
 
Klicka gärna på det lilla hjärtat om du gillade det här inlägget <3
 
 
 Foto: Sofia Sjöberg
Hanna Karlsson

Vilket mysigt barnrum!

Anonym

Jättefint 😍 Vart har ni köpt golvet?

Linda - Design Concept

Så himla fint barnrum! Håller själv på att göra om i vårat. Har lite småfix kvar och ert rum var verkligen en bra inspiration till det:)

Svar: Så kul att ni inreder barnrum, det är ju så himla roligt och man kan ju vara lite crazy också :) Skoj att du gillade Klaras rum :) <3
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress