Yes, ni läste rätt - Johanna Bradford som är en utav mina favoritbloggare säljer nu ytterligare en fantastisk lägenhet och provar på att bo i hus (igen). Jag har skrivit om hennes lägenhetsförsäljningar flera gånger tidigare och den här lägenheten är ju helt fantastisk! Högt i tak, stora fönster med handblåst glas, fina trägolv, platsbyggt kök och ett fantastiskt läge på Linnégatan och jag måste nog säga att jag trodde att hon och hennes man skulle bo i den här lägenheten mycket längre än det nu verkar bli..
Det här kommer nog bli den mest ombloggade lägenheten under Oktober, det kan jag nästan lova. Jag ser verkligen fram emot att se hur de renoverar och inreder sitt nya hus, som verkar ligga alldeles vid havet.
 
Här kommer en bildbomb från Linnégatan 60. Se och njut!
 
 Foto: Alvhem Mäkleri
Vanessa fra Sukhi

Oi, den var fint da! Veggene i gangen er utrolig flotte og soverommet virker sååå koselig <3 Heldig den som får lov til å flytte inn :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress