Förra veckan tog jag äntligen tag i den där kransen. Jag köpte mig en bunt med eucalyptus, började binda på min rejäla stålring och det var klart på mindre än fem minuter. Så väldigt enkelt och fint julpynt om ni frågar mig.
 
Kransen fick sitta på väggen i sovrummet, men insåg snabbt att det där kommer inte att funka med en vild ettåring så snart hade vi haft torkade blad i hela sängen om jag inte hunnit inse faran, hehe. Jag lyckades iallafall fånga kransen på bild innan den blev flyttad och på mannens nattduksbord blev det också lite julfint med en rumsgran och några kottar. Har ni julpyntat massor?
 
Gillade ni det här inlägget? Klicka gärna på det lilla hjärtat längst ner <3
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Malin Fred

Åh vad fint du har det i sovrummet! Super snyggt sängbord och den eucalyptus kransen var så fin gjord. Kram

Svar: Åh tack snälla, vad glad jag blir att du gillar <3
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress