Yes, nu är det nära - på söndag är det Julafton. Galet vad fort tiden går! Och snart börjar jag jobba igen och mannen skall vara hemma med Klara i 6 månader. Yääj!
\n
 
\n
Ligger lite efter med adventsljusen så jag passar på att tända det tredje ljuset medans Klara sover och jag njuter av en kaffe framför lite jobb vid datorn.
\n
 
\n
Har ni köpt alla julklappar än då? Jag har faktiskt några enstaka kvar så jag ska försöka ge mig ut under dagen och fixa det sista. Vi har julen här hemma i år så de närmsta dagarna skall det städas, läggas in sill och försöka bocka av lite på vår "to-do-list".
\n
 
\n
Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat här nedanför, Tack! <3
\n
 
\n
\n
\n
 Foto: Sofia Sjöberg
\n


Emilia Westerström

Jag gjorde tvärt om och tände ljusen för tidigt istället, så nu brinner fyra ljus hos oss! God jul på dig!

Svar: Haha ja så kan man ju också göra 😉✌
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress