30 augusti 2017

Pillerfikus

Hemma på Bygatan

För någon månad sedan köpte jag min första pillerfikus och nu står den för tillfället och "känner in rummet" i master bedroom. Den kommer nog få flytta tillbaks ner en våning och husera i ett utav fönstren i vardagsrummet men det är alltid kul att flytta runt växter tycker jag - känslan i ett rum kan förändras helt med en ny växt tycker jag. Än så länge verkar den må prima och jag hoppas att vi får ett långt och lyckligt liv tillsammans.
 
Annars då? Jovars, här är vi inne på sista semesterveckan för mannen, men jösses vilken sommar vi haft! Eller rättare sagt, vi har knappt märkt av semster och sommar då vi både bytt tak här hemma och hos min bror. Fullt ös med andra ord. Nu håller plåtslagarna på att lägga den bandtäckta plåten och det ska bli så spännande när allt är färdigt och vi kan få montera bort alla byggställningar runt huset! :)
 
Klicka gärna på det lilla hjärtat nedan om du gillade det här inlägget <3
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Mila

Hej, vilken fin inredning! Älskar nattduksbordet, vart finns den att köpa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress