27 november 2016

Kubhyllan

Hemma på Bygatan

Häromveckan byggde jag om kubhyllan lite och adderade några fler kuber som jag har haft stående på ett annat ställe. Det är ju alltid kul med förändring, även om jag kanske är lite trött på kubhyllan just nu. Det är nog någon slags hatkärlek jag känner för den tror jag.
 
Hur som helst så måste den på något sätt barnsäkras framöver, för om ett halvår kommer vi inte kunna ha kvar den sånhär då dottern kommer börja röra sig mer och den kan nog bli väldigt poppis att klättra i (!). Så om vi ska ha kvar den måste vi komma på en säkrare lösning, men det tar vi då. Nu njuter vi av den som den är istället :)
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Emilia

Gud vad snyggt det är! Mycket finare än en vanlig IKEA bokhylla! Älskar färgerna som poppar upp ibland. Supersnyggt!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress