Nu är det bara lite drygt 2½ månad kvar till den lilla krabaten som växer i min mage är beräknad och jag är så sugen på barnrumspiff. Dessvärre är det blivande barnrummet idag obefintligt då det bärande golvet bara är
halvlagt plus att väggarna som gör att det faktiskt blir ett rum saknas. Det är ju dock absolut ingen stress med att få till ett barnrum då det kanske inte kommer användas förrän pyret är runt ett år, men man vill ju "boa in sig" och inreda med söta saker.
En del saker på den här Moodboarden finns redan i min ägo, men här ser ni lite grann i vilken färgskala jag vill jobba med - gråa nyanser med inslag av pasteller och ljust furu. Sen kommer det såklart bli mer färger men jag vill ändå hålla en neutral bas. Nu återstår bara att komma på vilken färg man vill ha på väggarna, även om målningen är några månader bort... :)
 
 Poster Fine Little Day, Babynest och påslakan Done By Deer, Spjälsäng Stokke,
Träklossar Ooh Noo, Inspirationsbild barnrum via Pinterest
 
Jossan

Så himla fina grejer! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress