Äntligen är December här! Jag ser fram emot en massa advents- och julmys tillsammans med familj och vänner. Det blir ju såklart extra mysigt nu när vi har en liten dotter här hemma också, även om hon kanske är en bidragande orsak till att jag inte kommer julpyssla så mycket i år. Det finns nog faktiskt varken tid eller ork till att baka lussekatter och julgodis, göra egen korv, sill eller glögg. Fast det är klart - något julgodis kanske man orkar göra för det är ju så gott! :)
 
Igår köpte jag mig en eukalyptuskvist som jag tänkte ha till årets krans, men tills jag får tid att binda den så passar den ju alldeles utmärkt i en hög vas där på skänken.
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Matilda Danielsson

Hej!

Vi på Blogg.se har lagt ut ett bildspel från detta inlägg av dig på vår Facebook, inlägget publiceras där i helgen!

https://www.facebook.com/bloggse

Ha en fortsatt trevlig dag!
Matilda, Blogg.se

Svar: Åh men så kul! :) Då får jag spana in det där. Mvh Sofia
Sofias Inredning

JUNITJEJ

Vilka fina detaljer!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress