Förra veckan var jag inbjuden på pressfrukost i Göteborg, där Eco Wallpaper bjudit in ett gäng bloggare för att visa upp nya tapetkollektion Simplicity. Tyvärr kunde jag inte komma, men det lär ha varit en fin morgon då man vistades i en lägenhet där väggarna var tapetserade med flera av tapeterna ur kollektinen. Simplicity är resultatet av ett samarbete mellan Eco Wallpaper och Emma Von Brömssen, som är en riktigt duktig mönsterdesigner.
 
Jag ser fram emot Fredag, då jag kommer få en liten förhandstitt på kollektionen, innan den släpps i butikerna den 18 November.
 
Vad tycker ni om kollektionen - har ni hittat något favoritmönster? :)
 
Pressbilder: Eco Wallpaper
 
 
Dixi Wonderland

Inget som faller mig i smaken.
Visste faktiskt inte att de fanns ekologiska tapeter osv. Bra info för då vet jag vad jag ska kolla efter :)

jossan

gillar att det är lite av den mörka tonen , inte massa vitt överallt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress