Så himla härligt med en röd och ledig dag mitt i veckan såhär, eller hur? Vi började dagen med en bra löparrunda tidigt imorse, följt av att träffa cateringsfirman som skall fixa maten till bröllopet för att göra några sista justeringar. Därefter ägnade vi resten av dagen i trädgården, då vi rensade bort hundratals maskrosor ur gräsmattan. Vilket slit! :)

För övrigt så gillar jag verkligen den här bilden! Superfin kombination med lampan från Hay (som jag själv har två exemplar av), det fina printet från Märta Hansson, och det fylliga olivträdet! Så nöjd över att jag lyckats hålla liv i mitt egna olivträd och att det verkar trivas riktigt bra här hemma just nu! Då blir man lite extra lycklig :)

Ha nu en fortsatt fin Torsdagskväll!

 
 
angelicasvarld.blogg.se

Verkligen superfint!

Sandra

Åh, jag önskar att jag också kunde inreda.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress