I helgen som gick var jag och mamma på loppis och jag kom faktiskt hem med en del fina fynd. Jag köpte bl.a det här stora glasäpplet som jag tänkte kunde bli fin i ett stilleben med något grönt i. Faktum är att man allt som oftast springer på varianter i både äpple-och päronform, men jag har alltid låtit det stå kvar där i hyllan på loppisarna. Men nu tänkte jag att jag faktiskt skulle ge äpplet en chans, och för en tjugolapp så tyckte jag att det kunde vara värt att köpa med mig det hem. Och se så bra det blev! Jag är helnöjd med mitt glasäpple, och visst skulle det vara fint att göra ett litet grönt arrangemang och ge bort i väninnegåva? Ut på loppis och fynda med er! :)
 
Foto: Sofia
 
 
Rebecka

Fint! Låter fint att göra ett arrangemang i och ge bort, bra tips! :)

Linda

Vad fint! Undrar dock om du kunnat behålla växten inuti? Hade varit hur fint som helst som alternativ kruka :)

angelicasvarld.blogg.se

Super fint!!

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress