Det här är som sagt våran första vår i huset, och vi tycker att det är så spännande att se vad som kommer upp i trädgården. Vi har hittills gjort några land med planteringar, och vi planerar att göra ett större land så att vi kan sätta potatis, morötter, sallad m.m. Just nu håller jag på att så lite inomhus, och såhär långt har basilikan kommit upp.
 
Det fina fatet "Gröna Anna" köpte jag för en femma på Alingsås alléloppis i somras.
 
Foto: Sofia
 
 
Yohanna

Har radhus och liten trädgård som får visa vad som finns där denna sommar. Sedan får vi se. Men har kryddor på fönsterblecket också. Jag känner mig så vanvettigt grym när något gror i mitt hem p.g.a. jag oftast dödar plantor. Och det här kan man äta också, mums!

Jasmine

Mysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress