Ännu en helg har gått alldeles för fort och imorgon är det måndag igen. Har ni haft en bra helg?
 
Just nu letar jag lampinspiration. Lampor kan man använda som schyssta inredningsdetaljer och jag älskar verkligen belysning då det kan sätta rätt/olika stämning till ett rum.
Men något som jag tycker är himla svårt är fönsterlampor. Det finns ju många fina lampor på fot, men de flesta jag dras till har "nakna" stora glödlampor - och det vill jag inte ha i alla fönster. Men samtidigt tycker jag det är himla tråkigt med traditionella fönsterlampor på rak fot med en skärm på toppen. Vad tusan hittar jag schyssta alternativa lampor?
Jag har inga problem att hitta hängande lampor - det finns supermånga fina. Men lampor på fot alltså... Har ni några tips på vad vi ska ha i våra fönster? :)
 
 
 
Robex Lundgren

fin bild

Alexandra

Jag vill tipsa om en liten inredningsbutik i Stockholm som heter Var Dags Rum, de säljer lite olika typer av fina lampor, kika där! Kram

Maria

Hej! Nu är jag väääldigt sen på bollen, men iaf! :)
Norrman Copenhagens bordslampa Cap är min drömlampa som jag sparar till. Så den är mitt tips! Snygg, cool och lite annorlunda emot vad man brukar se. /Mvh Maria

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress