Något som jag tycker är himla fint är när man väljer att måla väggen i två olika kulörer, och dela av mitt på väggen. Det är som en uppdatering på att "ha-två-tapeter-med-en-bård-mitt-på-väggen-trenden" som var populär på 90-talet.
Om du har en vit vägg där hemma och vill göra en snabb förändring, varför inte använda en riktigt bra maskeringstejp och måla den nedre delen av väggen i en avvikande färg? :)
 
 
Jag gillar verkligen den ljusgrå kulören på ytterdörren. Blir faktiskt riktigt sugen på att måla någon dörr här hemma i en grå nyans!
 
 
 
▲ R O B I N N S

Färgen på väggarna är jätte fina! :)

Elin Gåhlin

Det var riktigt snyggt! Faktiskt aldrig tänkt på det förut :)

Louise

Snyggt :D

Malin Jonsson

Riktigt snyggt!

Emelie Appelblad

Riktigt snyggt!

biggeros

Jag verkligen älskar den färgen!!

Lovisa Wallin

det är verkligen grymt fint att göra så! Det gäller bara att vara noggrann med markeringen, kan se mig själv slarva med den... haha

Sabina

Jättefint :)

Matilda

Riktigt fint och kreativt!

Terese M

Just det, det hade jag glömt. 90-talet var verkligen bårdernas era. Den uppdelade väggen är ju klassiskt, men färg är betydligt billigare och enklare än tapet eller panel. Förutsatt att man kan få den där tejpen alldeles rak. Snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress