Idag var vi uppe med tuppen och åkte på våran favorit-loppisrunda. Jag kom hem med en massa finheter och här ser ni de flesta av dem. Mässingsljusstakarna ska användas till bröllopet i Juni så nu håller jag på att samla på mig och länsar nästan loppisarna i Alingsåstrakten :) Det fina porslinsfatet från Lidköpings porslinsfabrik fick jag med mig för 15 kronor och den fina antika boken från 1858 fyndades för en tia! :)
 
Trevlig helg!
 
Foto: Sofia
 
 
Louise

Loppisar är så roligt :D vilket fint fat!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

lisilo.blogg.se

Fatet! Vilket fynd!

Svar: Ja, jag älskar det! :)
Sofias Inredning

joe

Så kul med loppis!! :) Har typ aldrig varit på en sådan men alltid velat gå. Har du ngn i göteborgstrakten du kan rekommendera?

Svar: Ja absolut! Holmens Marknad och Emmaus :)
Sofias Inredning

Doredoris

Fiskfatet alltså... Såå fint!

Svar: Ja, det är jag faktiskt himla nöjd med :)
Sofias Inredning

Matilda

så fint, så fint! älskar verkligen fatet!

Svar: Tack, jag med! :)
Sofias Inredning

Laura

Är själv från Alingsåstrakten, vilka loppisar kan du rekommendera förutom Hjulet och Vinden?

Svar: Oj så svårt, det är ju mest dit jag åker. Har du varit på loppisen i Jonsered? Annars om du åker ända in till Göteborg så är Holmens Marknad och Emmaus bra! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress