Tänk att det snart har gått ett helt år sedan vi flyttade in i vårat hus, och fram till nu så har vi bara fått upp ett fåtal tavlor på väggarna. Men ska jag vara helt ärlig så har jag inte haft någon inspiration och det har inte känts kul att sätta upp tavlor på tapeter som man inte gillar.
Det senaste har Joel varit på mig om alla tavlor som står lutade mot skåp och väggar, så häromdagen tog jag mig i kragen och satte upp ett gäng tavlor på en tom vägg. Inte tog det mer än tjugo minuter heller, då jag inte hade några förväntningar på resultatet utan jag körde bara på. Tyckte faktiskt att det blev helt okej och jag kan nog leva med att det ser ut såhär fram till den dagen då väggarna görs iordning! :)
 
 
Den lilla söta vasen kommer från Svenskt Tenn och är faktiskt ett loppisfynd för en guldpeng! Den runda bubbliga vasen kommer från MIO.
 
Foto: Sofia

Rebecka

Alltså, du gör alltid sådana pang-fynd på loppis ju! Vill också ha en liten Svenskt Tenn-vas! Var kommer den megafina lampan med betongfoten ifrån? :)

Svar: Hehe tack så mycket :) Lampan har jag köpt på Mio! :)
Sofias Inredning

JUNITJEJ

Så fint!

Helen

Åhh vad himla snyggt!! Gillar lampan med betong o tjejen på ta lan. Såå vacker, var är den köpt?

Svar: Tack så mycket! Den är från Mio :)
Sofias Inredning

Lina

Åhh, älskar den lilla söta runda vasen. Behöver verkligen införskaffa någon söt vas i den storleken!

Svar: Ja den är faktiskt perfekt :) Ska sätta ett ekollon i det när det blir dags!
Sofias Inredning

Maria

Det blev ju toppensnyggt! Gillar kombinationen grått ock koppar!

Svar: Men tack snälla, vad roligt att du gillart! :)
Sofias Inredning

Linn

Den lilla vasen är superfin! Ett bra budget-tips är att Sagaform har gjort nästan exakt likadana för salt och peppar. Dessa köper man i par med en liten träkula som "kork". Har själv en som vas och en med flingsalt i :)

När Annie fotograferar i Kalifornien

Önskar jag hade lika tur med så fina väggar ;-) Våra är gula i en knasig nyans som är fin IRL men omöjlig att fota eftersom allt ser smutsigt ut. Längtar tills jag flyttar till något jag kan bestämma färg själv på!

Jättevackert blev det. Gillar blandningen. Mycket stiligt! De där fynden är så roliga att göra!

Svar: Våra är inte heller vackra men om man bara ökar på kontrasten i bilderna så löser det biffen ;)
Sofias Inredning

susanas.blogg.se

Det blev grymt snyggt!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Longevity - en blogg om hälsa

Instämmer i att betong och koppar var jäkligt snyggt!

Emma Grann Fotografi

Superfint ju!!

JOSEFINE

Så fint du har det, härlig inspiration 😊

Sara Ekman

Så fint :)

johanna

jättefint!!

kerstin ehrenholm

jätte snyggt bra tipps Tack

Helena Rotestam

vackert och stilfullt!

A-M

Riktigt snyggt!!!

Fashion Blogazine

Så himla fint!

Malin

Vad trevligt med tavlor på väggen :)

Jag har en vän som är relativt nyinflyttad. När jag var där och hälsade på första gången så slogs jag av hur hemtrevligt det redan såg ut och det berodde på att hon har filosofin - upp-med-saker-på-väggarna-så-fort-som möjligt! Det gav resultat. Själv är jag liiite fegare än min vän, men ska i veckan börja slänga upp saker på mina egna nyinflyttade väggar :)

Satu

Wow, så snygga bilder o snygg inredning :)

Angelique {BF november}

Sjukt fint! :D

Anna

Jättesnyggt verkligen! Jag tycker inte alls att tapetera är så hemska, ger snarare en fin kontrast. Älskar kopparfatet (eller vad det är?), det bryter av på ett häftigt sätt. Man är ju van att se sådana i grupp vilket inte alls är lika snyggt, väldigt inspirerande!

Smilla

Snygga bilder!

Alva

Åh vad häftigt och vilken otroligt snygg vägg det blev med alla tavlor i olika typer!! Häftigt

Anonym

Mycket fint!

Ruff

Åh så fint och stilrent, letar du efter något mer att pynta med så säljer jag några av mina tryckta foton just nu :)

embla

men ÅH så fint.

Hoda Salemi

Så snyggt!! <3<3

En receptblogg.se

Vadå inte gillar tapeten? Jag älskar den, ljus & romantisk! Blev ju superfint dessutom!

Svar: Den här tapeten är helt okej! ;) Den enda tapeten som är relativt neutral.
Sofias Inredning

Viktoria

Jättefin vägg med alla bilder!

riitta

Vackert! Man kan göra fina fynd på loppisar! Har själv en second hand butik och har fyndat massor!

Svar: Tack!
Sofias Inredning

Susanne

Hej! Vad fint! Jag undrar vad spegeln med kopparram och kedja är köpt? (Hoppas att den går att få tag i, superfin och precis sån jag letar efter!)
Mvh Susanne

Svar: Hej! Tack så mycket! :) Den är köpt på Balders Hage.
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress