När jag kikade in på Ikeas blogg Livet Hemma för att hitta lite inspiration så fastnade mitt öga direkt på den här fina stylingen. En styling helt i min smak! :)
 
erikasblogg.se

Jaaaa jättefint ju! Älskar den gråa färgen på malm-byrån! Åå det kliar i mina renoveringsfingrar. Önskar att tiden fanns. Kram!

Svar: Ja jag håller med! Både om den grå kulören och tiden ;)
Sofias Inredning

Beata

Ajdå! Tog bilden från Pinterest, som jag skrivit som källa. Men kan absolut länka till dig eller ta bort bilden :)

Svar: Du behöver absolut inte ta bort bilden. Det är bara det att Pinterest är ju inte den riktiga källan ;) Kul att du gillar hyllan!
Sofias Inredning

Underbara Saker

Äntligen kommer Malm i en trendig version! Heja Ikea!

Svar: Ja men eller hur! Verkligen superfin grå nyans!
Sofias Inredning

Jajjadesign

Jag håller med 👍 snyggt!

Anette G

Har precis hittat din blogg och ojjj vad mycket spännande som finns här. Tror jag blivit inredningsgalen.... :-)

corneliaeriksson.blogg.se

Jättefint! Det där ser verkligen mysigt ut, älska livethemma, så himla mycket mysig inspiration. Känns mer tillgängligt och nära eller vad jag ska säga, än mycket annat som snurrar i inredningsvärlden..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress