Det första rummet som vi har satt tänderna i sen vi flyttade in i huset är master bedroom. I dagsläget är väggarna spacklade och målade, golv - och taklister är på plats och färdigmålade och just nu väntar vi på att fodren som vi har beställt skall anlända. Jag har även slipat och målat alla garderobsdörrar, och det var ett riktigt hästjobb kan jag säga.
Bilderna nedan sammanfattar lite hur jag har tänkt att inreda sovrummet och vilken känsla jag vill åt. Ska bli så härligt när vi äntligen får flytta in och sova i master bedroom! :)
 
Erika

Ska bli spännande att se resultatet! Som vanligt inspirerar du :)

Elin

Vad heter den översta färgen av de två runda? Jättefin!

Svar: Åh det är bara en färg jag "tillverkade" i paint. Men jag ville få den till att vara så lik vår sovrumsfärg som möjligt och det är s1502-y, men hos oss är den aningens grönare! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress