8 september 2014

Fint på Lundagatan

Inspiration

 
 
biggeros

Så fint du har det!!

Ljuvliga Drömmar

Så fint!! :)

cecilia

åååååh vad fint!!!
soffborden var jäkligt tuffa.

Jenny - Hemtrender

Snyggt! De kan de där fantastiska frankos :)
Hoppas allt är bra med dig Sofia!
Kramkram

Svar: Ja verkligen! :)Detsamma fina du! Hoppas att du trivs och lever livet i Stockholm! Kram
Sofias Inredning

Patricia

Sååå snyggt!

elin stridh

gud så fint ååååh :D

jessica sofie

alltså vitt är ju förjäkla fint!! :)

Fanny

ÅH så fint!

Olivia

spegeln av hexagoner är ju typ det snyggaste jag sett

En annan Sofia

Vilken jättefin blogg! Jag är usel på att fixa möbler, men du verkar ha koll, jag testar att ställa en fråga: Har fått tag på en fin retrofåtölj med ben och armstöd i trä. Dock tycker jag att träet är för ljust (ingen aning om träslag) samt framförallt för blankt. Träet är lackat. Jag skulle vilja ta bort lacken och olja (eller betsa för mörkare färg?), men har ingen aning om ifall det verkligen går. Har du något tips? Eller, har du något tips på sida/forum där man kan ta reda på sånt här? Är totalt nybörjare!

Fanny

Himla fint ju!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress