När jag bläddrade igenom dagens GP nu på morgonen så var det en stor annons för Ågrenska, som dagligen arbetar med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar. Annonsen förmedlade att man just nu kunde köpa finfina skolplanscher (nyproduktion) och därmed stötta Ågrenska att kunna hjälpa barn med sällsynta diagnoser. Läs mer här!
 
Planscherna är 50 x 70 cm och kostar 100 kr/styck + porto.
 
Jag tycker planscherna är superfina och prisvärda, plus att vinsten går till en bra sak! Gamla skolplanscher är svåra att få tag på och kan ju springa iväg rätt mycket i pris så passa på att fynda dessa nu!
 
Foto: Ågrenska
Sara Pettersson

Billigt ändå! Påminner mig om min barndom, mormor hade några liknande på köksväggen :)

ida

Riktigt fina!

Fanny

Åh, fina! Härligt att pengarna går till ngt så bra också :)

Anonym

Jag vill bara tippsa om Kunstformen der Natur. Det är alla tiders magmus opus när det kommer till biologiska illustrationer. http://en.wikipedia.org/wiki/Kunstformen_der_Natur

Ingenalls

Jag vill bara tippsa om Kunstformen der Natur. Det är alla tiders magmus opus när det kommer till biologiska illustrationer. http://en.wikipedia.org/wiki/Kunstformen_der_Natur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress