Såhär ser kubhyllan ut just nu. Jag provade att bygga om den för några dagar sedan men jag har nog insett att hyllan är byggd på bästa sätt för just det utrymmet som finns att tillgå.
 
Det är för övrigt en helt underbar dag idag för jag har äntligen tagit min examen, så numera kan jag titulera mig Visual Merchandiser/Butikskommunikatör! Woop woop! :)
 
Foto: Sofia
 
 
Josefine

Din kubhylla är så himla fin

Linnea

Gillar!! :)

CG Style

Tack för inspirationen, hyllan är ju underbar :)

http://cgstyle.se/

Johanna E

Den är grymt snygg! Älskar tapeten! Såg nu att det är en likadan vi precis satt upp i hallen, är så himla nöjd! :)

Svar: Jaha vad kul! Ja jag älskar den också! :)
Sofias Inredning

Rebecca

Väldigt fin tapet! Var kommer den ifrån? =)

Svar: Tacktack! Boråstapeter :)
Sofias Inredning

Anneli

Hej! Måste bara få fråga, var har du köpt hyllan/lådorna någonstans??

Svar: Hej! Kuberna har vi byggt själva, och sockerlådorna är från loopis! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress