Jag måste säga att jag blev väldigt bortskämd med julklappar i år. Jag blev fullkomligt överraskad av att både min sambo och mina föräldrar prickade in mina önskningar så rätt!
Den kanske allra finaste julklappen fick jag av mina föräldrar. Jag hade tydligen pratat om oljelampan i koppar från Klong hela hösten så mamma hade inga svårigheter att veta vad hon skulle köpa till mig.
 
Just nu pryder den soffbordet men den kommer att flyttas runt flitigt här hemma och ge mig lite mer glädje i vintermörkret! :)
 
Foto: Sofia
 
Elin Jonsson

Otroligt fin verkligen!

Rebecka

Åh vilken fantastisk en!!!!

Petra

Så jävla snygg!

Carina

Vad kallas det när man har horn på en sån där planka på väggen? Försöker hitta en liknande som sitter på väggen men hittar inget direkt. Vad ska man söka på? Tips på ställe där man kan hitta?

När Annie fotograferar

Riktigt vackert!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress