Den senaste veckan har jag köpt på mig vårfina tulpaner, ny murgröna, blomlökar, eukalyptuskvistar och nya krukor, och ni kanske förstår vart jag vill komma? Jag är så grymt sugen på vårljuset och grönska! Och visst känns hemmet fräscht och mer levande med nya härliga växter och snittblommor? Väl investerade pengar tycker jag! :)
 
Tycker de här fina bilderna från Ikea Livet Hemma ger en riktigt härlig och vårig känsla som jag gärna inspireras av :)
 
Foto: Ragnar Ómarsson/Ikea Livet Hemma
Elin Jonsson

Fantastiskt fint verkligen!

Joe

Ja! Vad härligt!! Tänkte också köpa lite blommor att ha utanför fönstret snart :) dåå är det våååår

Annster

Så fint :)

Saragunmarie

Underbart med massa grönväxter! :)

Tess

Så himla snyggt! :) Kram

Emelie

Åh underbart med växter :)

Ida och Amanda

Väldigt fint!

moniki.blogg.se

Snyggt!

G I N A ~

ja sånt inspireras jag också av :)

Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation? :)
Kika in lite snabbt hos mig då.

kram

Andrea

Gud vad fint!

Jag har förresten bloppis på min blogg med massa fina (och billiga) kläder!
http://midnattsgator.webblogg.se

Frökenorr

underbart!

elin stridh

underbart!

Lisette

Fint!

Yasmine

ser hemskt fint ut, får en att längta ännu mer till våren:)

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Jojo

Fint!

biggeros

Så mysigt. Nu får man vårkänslor, kramis😊

Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation? :)
Kika in lite snabbt hos mig då.

kram

Alinde

Härligt!! :D och fina biillddeerr! :D

Olivia Nilsson

Fin blogg!

Sofia

fint!

Matilda

Vackert! ;)

Jasmine

Inspirerande bilder, minst sagt.
Tack för ett hoppfullt inlägg.
Kram

anna

åh, så fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress