I samarbete med Owl Streets har jag valt ut mina två favoritposters ur sortimentet och den här kartan över London är den ena utav dem. Owl Streets är ett svenskt företag som säljer både unika posters, fair-trade tygkassar och fodral till iphone/ipad.
 
Jag vill verkligen åka till London snart känner jag. Jag har varit där tre gånger tidigare men då var jag bara barnet och senaste gången var i tidig tonårsålder så jag skulle inte säga att jag har så mycket minnen förutom från Madame Tussauds och Piccadilly circus. Då uppskattade man inte lika mycket att titta på byggnader, gatukonst och att bara strosa omkring och insupa atmosfären.
 
Kanske 2014 blir året då vi åker dit och upplever staden på nytt och framförallt upptäcker secondhand-butiker och bra shopping! :)
 
 
Foto: Sofia
 
marit

Så fin poster, kartor har blivit en stor favorit hos mig. Tack för tipset. Den gröna ramen har du målat den själv? I så fall vet du NCS koden?

Fanny

det är något visst med kartor, grymt fint!

Lovisa

Åh vad bra den passade in!

Sofie Sjöström

Hej. Hittade din fina blogg alldeles nyss. Har själv startat en blogg om mina DIY jag gör för olika inredningstidningar + mina tankar kring formgivning som jag utvecklar. Välkommen in och kika på DIY & Design :)

sara

Fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress