Jag är löjligt förtjust i skärbrädor. Jag har ett antal i trä, någon i porslin - men jag glömmer tyvärr att använda dem! Skärbrädorna står dekorativt i stilleben på köksbänken och jag plockar ändå alltid, alltid fram de fula i plast. WHY?! Jag måste verkligen skärpa mig på detta!
Ett tips är att leta fräscha skärbrädor på loppis - det brukar jag göra, annars har Ikea ett gäng fina till kanonpriser. Och dem blir ju extra fina om man gör något dekorativt med lädersnören!
 
 
Jess

Skärbrädor är fina! Särskilt de i trä som blivit använda länge och har diverse skåror och märken i sig.

Svar: Exakt :)
Sofias Inredning

Elin

Wow, dom där såg ju otroligt fina ut!

michaela- mamma till tre 💗

borde verkligen köpa skärbrädor i trä. bra mycket bättre och snyggare än de gänget i plast som huserar här hemma...

Ida

Fin blogg.

Julia

Va fina! Måste tipsa om mina favoriter från ugglanocheggen, rejäla block i trä!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress