7 oktober 2013

Kubhyllan

Hemmet 2012-2014

Ni kanske minns att jag berättat om våran kubhylla, jag har i alla fall visat små glimtar ifrån den på Instagram under våren och sommaren. Anledningen till att jag inte visat den för er än är helt enkelt att den tidigare fondväggen gjorde att intrycket blev för rörigt och detaljerna i kubhyllan kom inte fram på rätt sätt. Men efter förra helgens tapetsering så kan jag  ä n t l i g e n  visa den i sin helhet för er! :)
De flesta kuberna har vi byggt själva, förutom några trälådor som är vintage. Vad tycker ni om resultatet? :)
 
Foto: Sofia
 
Lisa

Alltså!!! Den är helt fantastisk! Absolut den snyggaste hyllan jag sett! Sjukt fint jobb av er!

Svar: Åh tack så jättemycket! :) Va glad jag blir!
Sofias Inredning

Erika

Snyggt! :)

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Sandra | Inspirera Mera

Vilket konstverk! Det blev riktigt läckert.

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Johanna

Hej Sofia! Har du någon länk/inlägg på hur man gör kuberna själv? Kram!

Svar: Nej det har jag tyvärr inte... Men jag kanske kan skriva ett inlägg om hur vi gått tillväga? :)
Sofias Inredning

Elin Jonsson

Skrev ju på instagram också men den är ju verkligen heeelt fantastisk! Hoppas på att kunna göra en sådan själv någon gång :) Dessa bilder åker direkt ner i inspomappen!

Svar: Åh tack snälla du! Jag blir så himla glad av era fina ord :) Roligt att du blir inspirerad! ;)
Sofias Inredning

Mormorsglamour-pyssel och inredning

Den är helt suveränt snygg!!!!!!!!!! :)
Kram
Helena

Svar: Tack snälla Helena :) Kram
Sofias Inredning

Helena N

Sofia, den är helt sjukt snygg, vilket jäkla jobb ni har gjort!!!
Och den är one of a kind, så hur mycket folk än apar efter (bästa smickret), så kommer ingen att se ut som er hylla. Världsklass!
Kramis Helena N

Svar: Tack fina fina du! :) Vi är otroligt nöja med resultatet! Och det roliga är ju som du säger, ingen kommer se ut som våran, möjligheterna är oändliga. Bara fantasin som sätter stopp ;) Kram
Sofias Inredning

Hanna

WOW! Hur fin som helst! Får man fråga vad det är för tapet? Ska snart flytta och jag kikar som en galning på tapeter, och den här eller en liknande hade passat toppen i mitt kök! :)

Svar: Tack snälla! :) Den kommer från Boråstapeter och är ur kollektionen Wallpapers by Scandinavian Designers :)
Sofias Inredning

Li

Sååå otroligt fint!! Wow vad jag blir inspirerad att påbörja vårt hall-kubhylleprojekt! :)

Svar: Tack! Vad kul att du blir inspirerad! :)
Sofias Inredning

Julia

Jaaa, jättegärna ett inlägg om hur du gör boxarna! :) kram

Camilla

Originellt och snyggt!

Malin-Maria

Väldigt snyggt!

Lotta

Så snyggt! Älskar den personliga touchen! Finns så många varianter på marknaden som ser mer el mindre likadana ut. Skulle vara super kul med ett inlägg om hur ni gjorde;)

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Vad roligt att du tycker om min kubhylla! Jag ska försöka få till ett inlägg om hur jag gjort :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress