Den här fina lägenheten ligger just nu ute till försäljning på Stadshem. Den är ju bara sååå fin! Älskar verkligen köket! Ljust, vitt, rustikt och fint gammalt tegel med patina. Mums!
 
Mer bilder på denna fina lägenhet kommer i nästa inlägg!
 
Foto: Stadshem
 
Ewa

Åh, jag är bekant med tjejen i paret som har renoverat den :) Den är såå fin!

Svar: Åh där ser man! :) ja den är verkligen superfin! :)
Sofias Inredning

Elin

Åh, så otroligt snyggt!! Jag vill med bo sådär!

Svar: Jag med! ;)
Sofias Inredning

Fanny

Visst är den fin! Har också nyss bloggat om den lägenheten :) En liten dröm!

http://fannyhenricson.wordpress.com/2013/02/25/ingenjorsgatan-7b/

Svar: Ja den är verkligen jätte, jättefin!
Sofias Inredning

Linda - Design Concept

Visst är den underbar! Har själv bloggat om köket:)
Är himla förtjust i tegelväggen och skulle vilja göra liknande i mitt framtida drömhus;)

Kram /Linda

Svar: Jag skulle inte heller tacka nej till en gammal tegelvägg i vårt framtida hus! Får la se om drömmen blir sann :)
Sofias Inredning

Susanna

Haha. Vad kul. Såg att någon annan här innan också hade koppling till lägenheten. Jag är inte bekant med paret som renoverat, men bekant med en av deras vänner. Han la upp länken på Facebook för ett tag sedan. :-)

Svar: Ja det var väldans vad folk hade kopplingar ;) Den är verkligen superfin! :)
Sofias Inredning

pysseliten

så fint med teglet kanon fina bilder :)

Svar: Håller med! :)
Sofias Inredning

sandra

teglet (Y)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress