I butikerna är sommarreorna i full gång och kedjorna gör allt för att få sålt gamla grejer för att kunna fylla på med nya. Jag kikade in på Åhléns hemsida för att få lite inspiration och jag måste helt klart säga att höstens nyheter ser riktigt lovande ut! Jag har valt ut några av mina favoriter som jag hittade på hemsidan och nu känner jag bara att jag vill hem till Göteborg och shoppa! :)
 
Några utav grejerna ska jag kika närmare på och ett extra kik blir det på kopparsockeln.
 
 
 
 
Eget kollage med bilder från Åhléns
 
JUNITJEJ

Så fina grejer!

Annika

Fint :)

Tina

Riktigt fina höstsäsonger från Åhléns. Jag gillade sidoborden och rottingbänken.
Bra hittat och summerat Sofia! :-)

/Kram T

Svar: Ja de lyckas verkligen bra med höstsäsongens grejer! :)
Sofias Inredning

lejnox

La också märke till dessa fina höstnyheter när jag besökte butiken i veckan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress