I helgen spenderade jag ett härligt dygn hemma i lägenheten i Göteborg och som jag har saknat mitt hem! Älskar att bara gå omkring och vrida på saker, byta plats på prylar, mysa m.m.
Jag fick för mig att jag ville göra nånting kul i ena hörnet av hallen som liksom är ett sånt där hörn som inte duger till nåt eftersom det är dörröppningar ca 30 cm åt vardera håll. Det jag gjorde var helt enkelt att tejpa upp ramar med Washitejp och sedan satte jag bara dit några citatkort och en loppisfyndad silversked. Ett smart sätt att förändra en opersonlig och tråkig yta och som är lätt att förändra igen på bara någon minut! :) Och det bästa av allt: Det är bara din fantasi som sätter gränser! Kör så att det ryker!
 
Har du pyssel som du gjort med Washitejp? Dela gärna med er och skicka några bilder i ett mail till mig isåfall! :)
 
Foto: Sofia
 
Helena N

Så enkelt och personligt!
Jag har aldrig använt washitejp, blir det inga märken på väggen när man tar ned det?

Kramis Helena N

Svar: Nej den ska inte lämna några limrester, och den skall t.om gå att fästa på tapet. Men man kanske ändå ska vara försiktigt om det är en ömtålig tapet! :)
Sofias Inredning

Pauline

Väldigt påhittigt och snyggt! Det är så kul med Washitejp eftersom det är så lätt att använda och går att göra så mycket med.

Svar: Tack snälla! :) Ja men precis, det är ju bara fantasin som sätter stopp! :)
Sofias Inredning

Millan

Så himla snyggt!
Har vart sugen på att köpa washitejp jättelänge nu.
Vart hittar du dina? Ebay? Tradera? Affär? (:

Svar: Tack!! :) Jag har köpt mina på Rum för Papper i Göteborg men vet också att Panduro säljer. Sen kan du kolla in Mimmi Staafs webhop eller Mokkasins webshop :)
Sofias Inredning

Millan

Åh tusen tack! ^^

Jennica

Tack! Vilken bra idé att göra en ram av washi och sätta nåt fint där i! Den tar jag till mig direkt.....vet precis vad jag ska göra! :)
Kram!

Svar: Vad kul att du gillade det! Lycka till med kommande projekt! :)
Sofias Inredning

Petra Björkman

Jättefint! Jag är dock mest nyfiken på hur du fäste skeden...? :-)

Ha en fin kväll!!

Svar: Häftkuddar! ;)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress