I förra veckan så lanserade Eco Wallpaper en ny romantisk tapetkollektion -Eco Rose. Lack och silver blandas med mustiga färger och jordelement på ett smakfullt sätt. Resultatet blir en serie dramatiska mönster som bidrar till att skapa ett kontrastrikt och personligt hem.
 
Foto: Eco Wallpaper
 
 
 
Emelie Petersson

Vackert. Älskar överkastet på sängen :-)

Svar: Jag med, helt underbart! :)
Sofias Inredning

Elin

Väldigt fina! :)

Sofi

oh vad läckra!

Fröken Grundström

Jättefina tapeter, tack för inspirationen!

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh så snyggt! Älskar den grovt stickade (virkade?) pläden på första bilden! Någon som vet vart man kan köpa en sådan?

Svar: Jag vet faktiskt inte vilket märke det är på pläden men vet att de säljer en grovt stickad pläd på Artilleriet i Göteborg, men de är rätt dyra! :/ Du får sticka en själv :)
Sofias Inredning

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt

Sv: Jag kan tänka mig att det är rätt saftigt pris :/ Ja jag får nog bannemig göra det! :) Är inte flitig alls på just stickning men skam den som ger sig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress