Under sommaren har jag iallafall hunnit med att besöka några loppisar, även om man skulle kunna säga att jag egentligen har köpstopp eftersom vi redan nu har alldeles för mycket grejer som vi får sprida ut hos föräldrar och svärföräldrar...
Men småsaker kan man väl inte ha för mycket av? Jag menar, ljusstakar byter man ju ut beroende på årstider? ;) Här får ni i alla fall se några av sommarens fynd!
 
Bild nr 1: Liten glaskupa 5 kr
Glasflaska 5 kr
 
Bild nr 2: Vas i skiftande nyanser 15 kr
 
Bild nr 3: Ljusstakar 15 kr och 5 kr
 
Bild nr 4: Dekorativt kastrullock 10 kr
Porslinsburk 10 kr
Plåtburk 5 kr
 
Bild nr 5: Tittskåp i zink 20 kr
Gammal visp 10 kr
 
Bild nr 6: Liten glaskaraff, perfekt för egengjord dressing 5 kr
 
Foto: Sofia
 
LORISSA LOVEBOMB

GUUUUD så många fina fynd :D

yasmine modell mamma och fru

ha en fin kväll
kraam

C

Så fint allting.

Johanna

Jätte fina fynd! Jag har gjort några riktigt bra loppisfynd i sommar jag också, är så nöjd!!

Maria

Vilka underbara fynd du gjort! Loppisar är ju bara ett måste på sommaren. :)

Sofia

Älskar ljusstakarna :-D

anna

wow, vilka fynd!

Marie Bergman

Den på bilden längst ned var väldigt fin =)

Johanna

Gillar vispen galet mycket :) En sån måste jag hitta. Loppisar finns det gott om på Gotland där vi tillbringar somrarna.
Johanna

Elin Jonsson

Men åh, så mycket fint!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress