Är det bara jag som tror, eller kommer Ikeas höstnyhet från STOCKHOLM bli nästa storsäljare, ta över tronen från där här varianten och bli den mest ombloggade mattan 2013/2014? Jag tycker i alla fall att den ser superfin ut om än lite lik mönstret på Elce Stockholms produkter men jag hade ändå inte tackat nej till att ha ett exemplar hemma!
 
Utklipp från Ikeakatalogen 2013/2014
 
Nilla Tankebubblor

Den mattan påminner mig om Chhatwal-Jonssons mattor, jag tror definitivt att den kommer att bli eftertraktad!

Svar: Ja visst gör den! Superfin :)
Sofias Inredning

Anonym

Längtar faktiskt lite tills katalogen kommer!

yasmine modell mamma och fru

längtar lite jag med till katalogen kommer

Lissen

Mattan gillar jag också mycket.

Ha en fin vecka. // Lissen

Linda

Jag åkte till IKEA för att köpa mattan för jag älskar mönstret. Blev dock otroligt besviken hur dålig kvalitén kändes. Den var väldigt tunn och såg liksom "filsig" ut. Som att ha ett tjockare badlakan på golvet ungefär. Blev inget köp där.

Svar: Jaså vad tråkigt att höra :/ Annars brukar STOCKHOLM-serien ha rätt bra kvalité? Synd att du upplevde kvalitén som sådan :(
Sofias Inredning

KMStyle

den ser riktigt fin ut!

anna

den ser fin ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress