I mitten av September lanserar Eco Wallpaper en helt ny och fräsch kollektion som är inspirerad av jorden och dess fyra element - Eco Earth.
"Kollektionens mönster och färger bidrar till en varm, lugnande känsla – samtidigt som de kontrasterar fint mot andra material. Det är en dekorativ kollektion med spännande ytor och strukturer – som rymmer allt från trendig batik och akvareller till kalejdoskop och ornamentik."
 
Jag bara love, love, LOVE batikväggen! Så himla läcker!
Foto: Eco Wallpaper
 
 
 
Hildur - fixa&dona

Jag bara älskar hela kollektionen!!! Skulle kunna sätta upp ett gäng av dessa här hemma utan att tveka en sekund.

Svar: Åh har du sett den irl? Det lilla jag har sett så verkar den ju hur fin som helst! :)
Sofias Inredning

Hildur - fixa&dona

Hej igen!
Ja, jag har faktiskt en alldeles egen tapetkarta här hemma. Har den till mina utbildningar och föreläsningar jag kör i höst. Fantastiskt fin samling tapeter och fint sammansatt. Jag vill tapetsera om hela huset nu. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress