När farmors lägenhet skulle rensas ut fick jag en hel del grejer. Småprylar, glas, en byrå och så det här lilla söta sidobordet.
Först hade jag tänkt göra något roligare med bordet, spraymåla med spets i samma anda som den här brickan, men jag nöjde mig med att bara ha den vit. Än så länge!

Före:


Efter:






Och ett litet tips på hur du får en snygg förvaring till värmeljusen. Knyt bara ett spetsband runt en glasburk. :)

Foto: Sofia

Åse - Interiörguiden

Det blev väldigt mycket finare : )



Ha en fin helg!

Erika

Åå vad fint! Du är så jäkla bra på det där med inredning så jag funderar på att ta hem dig till mig och hjälpa mig :)

Johanna

Tjusigt!

Annika

Bordet var jätte snyggt som vitt. Gillar din spegel på

felicia - fotokobran

du har väl inte missat helgens sweetie? :)

Nina

Snyggt! Gillar burken med värmeljus!

katrin

Super bra val med bordet :) Men jag bara måste få fråga, tapeten kommer du möjligtvis ihåg vad den heter och kommer ifrån ?? Är ute efter en tapet till en fondvägg och den skulle sitta perfekt.

Lina på rumochrabalder

Det blev jättefint! Vilken härlig blogg du har här, lägger till dig i min lista! Jag är inne på samma bana som du, men har än så länge bara gett mig på att göra om pallar och stolar. Ha en fin söndagkväll!

TC

Blev super fint som vitt =) Vill med göra om möbler, synd bara att jag aldrig lyckas hitta billiga fynd eller har så mycket plats här hemma hehe

Maria

Visst har du köpt det där plåtägget på indiska? Jag hade glömt bort den men nu när jag ser den här inser jag ju att jag måste köpa den!

Anonym

vilken superfin blogg med massa inspiration, nu vill jag bara göra om här hemma! =)

jag håller mig uppdaterad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress