Kan ni tänka er att imorgon blir lilla jag hela 25 år gammal. 25år den 25e Juni 2012. Det är inte klokt vad tiden går fort!
Joel har varit på mig om vad jag önskar mig så jag bad min fina vän Karin att hjälpa mig att göra ett önske-collage, så här kommer det!
 
1. Dammvippa från Artilleriet. 2. Trähand från Artilleriet. 3. Halsband från Guldfynd. 4. Decorate av Holly Becker, Adlibris. 5. Från loppis till salong av Ida Magntorn, Adlibris. 6. Ring från Guldfynd. 7. Flowerbomd från Viktor&Rolf, Kicks. 8. Stämplar från Granit. 9. KitchenAid/Presentkort från Önska. 10. Tekoppar "Take a bath" från Esther Horchner, Olsson & Gerthel. 11. Väska från Åhlens.
 
Foto: Från företagen ovan
 
 
 
Nilla

Fina saker! Grattis i förskott!

Svar: Tack så mycket! :)
Sofias Inredning

Hanna

Grattis på din dag! Hoppas du får allt du önskar dig! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress