I veckan berättade jag min planer för väggen ovanför min säng. Ni fick ju se de fina ramarna jag hittade på loppis förra helgen och nu har jag spraymålat dem svarta. Sedan innan hade jag några ramar plus en spegel i "guldsilver" som jag tänkte behålla färgen på. Trodde det kunde bli en fin kontrast till de svarta ramarna och vet ni? Det blev skitsnyggt! Åh, jag är så himlans nöjd med resultatet och kan absolut tänka mig att fylla på med fler fina ramar så småningom.
Vad gillar ni resultatet? :)

Före:

Efter:







Foto: Sofia

Linda

Det blev jättefint!



Jag har precis börjat läsa din blogg och måste säga att den ger mig mycket inspiration. Du har ett jättefint hem! ^^

Erika

Kanonsnyggt!! Kan tänka mig att det var svårt att få upp alla rakt och jämnt :)

Johanna

Jättefint blev det!

Åse - Interiörguiden

Jätte tjusigt!

Jennica

Så bra det blev! Jag har också planer på en tavelvägg, eller rättare sagt en fotovägg. Får väl se hur jag ska ta mig an detta projekt....

Men det här blev superbra! Jättefint komponerat.

Kram Jennica

Emmy

Gud vad fint :)

Blev lite sugen på en sådan vägg själv nu!

Jenny

Superfint!

Isabell

Det blev jättefint!

Dirty Blonde

Wow! Du är verkligen duktig, det ser man på en gång i din blogg :) Och både gulligt och smart skrivet, lätt att läsa! Verkar som att vi har lite gemensamt, kolla jättegärna in min blogg, skulle vara roligt att se vad du tycker :D Lycka till med allt!

Julie

Jag gjorde exakt samma sak förra året. köpte massa omaka ramar från loppisar och ikea, målade många av dem vita och sen satte upp på en vägg. så himla fint!



http://youthnovels.webblogg.se/2011/october/utkast-okt-7-2011.html

Annelie

Åh har alltid velat sätta upp ett kollage av bilder hemma på väggen. Tyvärr passar det ju inte in hemma i flickrummet och har heller inte tillåtelsen för alla spik som ska in i väggen då. Men det är ju så snyggt! Det blir mitt första projekt när jag väl lämnar boet ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress