Ni är säkert många som har sett att Åhlens släpper en supersnygg fåtölj/stol i vår. Och ni är säkert många som också har sett att den liknar en annan designklassiker? Är det inte så att den är otroligt lik Acapulco-fåtöljen?

Jag vet inte alls hur Åhlens variant ser ut i verkligheten men på bild tycker jag att de är vansinnigt lika, dock vet jag inte vad det är för skillnad på kvalitén. Åhlens Ocean-fåtölj finns i fyra färger: Vit, svart, gul och turkos och kostar 999 kr.






Foto: Svensson i Lammhult och Åhlens



Karin

Svårt att säga när man bara ser på bild men båda ser snygga ut:)

Julia

Jag har länkat till dig i ett inlägg, hoppas att det inte gör dig något för isånnafall tar jag bort det direkt. Det är bara att säga till! :)



Hur som helst, du har en jätte bra blogg som inspirerar mig och som jag älskar att läsa! :D



Kram på dig

Julia

sv: Absolut! :D

Gilberto

Your blog is getting better! :)

Sofie

har även kommit in liknande på village!

hanna

Jag har också sett att det är väldans lika, har dock hört att en viss summa av det som tjänas på Acapulco-fåtöljerna går till att göra det bättre i Acapulco (staden) eller något i den stilen fast jag är inte helt säker...



Ha det fint!

Anna

Över huvudtaget tycker jag det är synd att stora kedjor snor design. Orginalet är inte jättedyrt utan rätt prisvärt eftersom stolen är sjukligt skön. Har länge försökt övertala min sambo att ha en sån men han tycker de är fula.



Så om jag får välja ska man lätt köpa den från Svenssons! Jag tycker inte att man ska gynna idéstöld.



=)



Jättefin blogg förresten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress